Herregud

Alltså ibland undrar man hur vuxna människor beter sig. Har alltid tycket synd om en viss person som snackar om var dag hur synd det är om denna hur elaka folk är mot henne och hur hennes familj sambo och alla beter sig mot henne. Men igår visade hon verkligen sin rätta sida.... Ljug ljug och massa ljug herregud, förvrängd sanning och sen när man svarar tillbaka och inte tar hennes skit som hon så snällt skriver till en på chatten på facebook om att hon har fetma när jag säger till henne det du har är inte fetma och jag har levt med fetma och är inget man sitter och ger sig självdiagnos och skryter om att man har överallt.. Va fan är det frågan om.... Då skickar hon bilder på sin mage där skinnet hänger ner.,,, Reallity check man brukar se ut så där efter 6 barn och är man även över 30 så har huden svårare att ta sig samman. Men tydligen så är det fetma. Nämen så bra då lider en jävla massa av fetma... När jag sedan säger till henne lägg ner denna jävla diskutionen för du kommer ingen stanns med den.. Då börjar hon dra upp sin "ADHD" och hur den gör att hon säger fetma till mullig och säger för henne är det samma sak som att säga neger till afrikaner.. Amen lägg av en felskrivning har inget med adhd att göra, jo det hade hon minsann läst sig till. Hahahah jag dör! Jag svara bara, lättare att be om ursäkt om man trampar på en öm tå än att skylla allt på sin "ADHD" Näää blir fan knäpp, då går jag in och läser hur hon skriver ut en massa saker på sin killes sida om vad jag skrivit bara att det var hälften som stämmer om ens det. Något i stil om att jag komenterat hennes utseende i negativ mening då och massa skit. då skrev jag att håll dig till sanningen jag har inte kommenterat ditt utseende eler bett dig skicka dina bilder för att det är hon som klankar ner på sitt eget utseende. då tar hon bort och blockar mkig för att sen skriva ännu fler lögner i sin blogg.... Denna ska ha 6 ungar men verkar fan inte mognare än den minsta ens. Ja nog med bevis att folk inte är som dom utger sig för att vara. Nog för att hon var och varrannan dag sitter på facebook och skriver ut att hon har borderline, den delen verkar ju ialf vara sann. Om nu ADHDn gjorde så hon sa fel sak och inte kunde ta reda på fakta så kanske borderlinen va den som blockerade mig från hennes sida. Haha vad man kan skylla på allt. Nä just hon skulle in och få papper på att hon har fetma, haha jaa gör det. Skulle vara roligt att se

Kommentarer
Postat av: Martina Johansson

kanske ska tillägga att personen i fråga skyller på adhd för att sedan fortsätta kalla sin överblivna hud för fetma

2012-12-03 @ 14:12:49
URL: http://tinizs.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hahaha, siste idioten är minsann inte född än :-P
Bättre att bara skita i henne... Det är ju bara hennes huvudvärk ;-)

2012-12-03 @ 14:26:51
URL: http://nattstad.se/TeamCaz
Postat av: tinizs

Nää sant men svårt att ge en totalt pantad människa sista ordet... Så skrattretande.. Trodde inte det skulle vara så attraktivt att ha fetma så man så gärna vill ha det :D

2012-12-03 @ 14:39:52
URL: http://tinizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0