2 veckor

Ja idag fyller prinsen av skavböke 2 veckor.
Känns dock som han funnits här föralltid.
Igår va vi utanför ljungby hos micke och fia m. barn och hälsade på.
Innan vi skulle åka blev lilleman riktigt arg, nog för att han både ätit och allt annat som han behövde. Men han va riktigt arg hela vägen hem.
Inte likt honom, men dom senaste dagarna har han vägrat en hel del, här om dagen ville han inte sova eller ligga någon annanstanns än i vår famn. Jo nog får man muskler av att ha smått då man får gå och bära på dom hela dagarna :) Nä men ett par km innan hemmet somnade han i bilen ialf. Sen mös jag ner mig i soffan med han innan han hamnade i sin egen säng.

Nä sen händer inte så mycket här just nu, startade ett sparande till honom nu förra veckan. Blir ett sparande tills han blir gammal nog att ta körkort eller flytta hemifrån.

Vuxen poäng eller vad? Startade faktist ett pensionsparande samtidigt.

Nä får ta och göra lite nytta nu när han sover, för snart är lillprinsen vaken och då ska hela skavböke höra det :) Fast i bland är det ju även solskens humör!

Jo just, gick upp tidigare för att låta mannen sova, sen stack jag och prinsen och köpte god frukost för att överraska min käraste med.

Vad firar vi är frågan man får.
Nää du ville bara göra lite spontant, för det kan behövas även i en trist vardag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis, spontana överraskningar håller liv i kärleken :)& ja såna moments får spädbarn då dom bara vill va nära o man får inget gjort...jag har gått igenom det flera ggr, men det är då man ska njuta av närheten, för hux flux en dag är dom för stora för o kela anser dom, o då är mamma skämmig ;) kramkalas

2012-05-11 @ 11:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0