Besök på BVC

Ja idag var första besöket på BVC, dom var på hembesök i fredags.
Hans viktkurva är fin fin och jag har grädde i mjölken påstår hon!
Så här ser hans kurva ut:

120427: 4110g 52cm lång och 35 i huvudomfång
120429: 3940g --cm lång och 36,5 i huvudomfång
120504: 4250g --cm lång och 37,2 i huvudomfång
120508: 4505g 55cm lång och 37,7 i huvudomfång

Han växer så det knakar.
Igår ringde vi även till avd 62 och fråga vart hans tid till ultraljud tar vägen då dom skulle ringa oss förra veckan för att vi skulle få en tid denna veckan sa vår barnläkare! Men nä dom skulle skicka ut en tid och det var den 22/5.2012.

Vet faktist inte om jag ska ge dom ris eller ros längre på sjukhuset, men måste säga jävla skit kontakt dom har med varandra, pluss att dom inte har någon koll på vad den andra sagt heller.

Nåväl idag blir det en runda här hemma med lilleman (ut och gå då med andra ord), som varit väldigt tjurig idag men äntligen lyckats somnat efter att vi släckt massa varningslampor som blöjbyte och ännu mer mat.

Nappen är vår bästa vän då han har ett sånt otoligt sugbehov.

Tror jag ska ta mig en vilostund nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0