BVC

Ja idag har vi varit på BVC/läkarbesök
Allt var fint.
Prinsen vägde 5130, han var 58cm lång och hade ett huvudomfång på 39

Han låg och tittade på alla fina saker dom hade, lillgrabben ler hela tiden, sen gjorde han ifrån sig ett ljud, tydligen så håller han på att hitta rösten, snart får han mer kontroll över sitt "joller" Han brukar ju ligga och ha diskutioner med Pingu!

Nåväl sen åkte jag och prinsen till stan och handlade! Härligt väder har det varit inte för varm och inte för kyligt! Älskar solen. Älskar att ut och röra mig.

Så fort mjölken försvunnit ur tuttarna så ska jag ta tag i joggingen igen! Saknar det något så in i bomben! Nåväl åter till saken. Prinsen är en riktig shoppoholic! Som han shoppade!
Sen blev det lite saker till hans mamma med, hade inga "Tunna" sommarkläder som kändes sköna, hittade riktigt härliga kläder.
Kostnad? Näää den lätte gick jag inte på!
Åhlens, kappahl och Cubus
ALVINS:





Lindex och Cubus
TINIZS:



Samma klänning:



Sådär ja!

Ja vart var vi.

Jo igår spenderade jag kvällen hos Malenia Tis och barnen! Underbart, gick en promenad ner till oskarström city med Emma och Malenia! Underbart väder även då!

I morgon ska jag och mannen gå med hund och prins till öja sjön för att bada hund och grilla lite korv! Helt underbart. På lördag blir auktion med Daniel och Mannen min, sen blir det väl grillning och eurovision antar jag! Helgen är framför, sen nästa helg ska jag ner till skåne en vända, och den 6 juni har jag och mannen varit gifta i 1 år! Vad ska man hitta på då?

Puss och kram Bamse barn!


Kommentarer
Postat av: Lola

va kul att han jollrar, amy säger inte ett skvatt mer än gnäller om det e ngt hon vill :/

2012-05-31 @ 15:55:29
URL: http://annorlundafamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: tinizs

Jasså nä då kanske hon börjar prata desstu snabbare? Har ju hört om dom som är tysta länge sen pratar dom jätte bra när dom börjar dom "observerar"

2012-05-31 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0