Ensam.

Ja igår va det första prövodagen på resten av vårt liv.
Det är det ju varje dag men igår var det tillbaka till vardagen.
Det gick riktigt bra, men kan ju vara för att jag har turen att mannen börjar jobba mitt i sovadax för Alvin.
Nu på morgonen mindre kul. En övertrött Alvin som gör allt för att inte somna.
Jag ska själv ta mig en vila nu när han sover så jag orkar vara uppe tills ikväll :)
Idag blir det bad av liten bebis, för i morgon får han va fin för då ska han träffa sin veckerliga date, sin BM.

Sugen jag är på att handla barnkläder, men har inte kommit så långt ännu, även om jag vill vill vill..
Näää nu blir det att dricka upp kaffet sen slummra i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0