Hoppas inte!

2 dagar nu har prinsen kräkt som bara den, skitit som fan OCH skrikit otröstligt på dagen.
Idag så fick jag en skrikig bebis i famnen, en stor rap kräk över axeln och en stor spya mellan tuttarna! Och över hela hans pyjamas som jag precis tog på honom, samtidigt som han sket ner sin helt nya blöja.
Börjar bli vardag detta, men det måste det ju bli, för som det verkar just nu så misstänker jag starkt att det är kolik.
Ska till BVC på tisdag och väga och mäta, så får ta det med vår sköterska där så får hon kolla upp det.
Den djupa sucken kom när jag läste att detta kommer i så fall hålla på till 3 månades ålder, han är ju inte mer än 2 veckor! Tur han sover på nätterna, förutom att han var lite mer gnällig i natt, så i natt har jag inte fått mycket sömn.
Tommy försökte ge mig en chans att sova, genom att ta lillen och gå en lååång runda med honom i morsen. Men ack vad det sprack. Kunde inte somna utan min bebis! Brukar ju ha problem att somna utan Tommy, men det är dock ännu svårare att somna utan både lilleman och storeman.

Och i morgon börjar Tommy jobba igen, då blir jag ensam på natten.

Tror det kommer gå fint! Men skrämmande.

Får hålla mig sysselsatt.

Nu ska jag ta och snuggla ner med min man i soffan, medans lillen sover.

Love Peace och harmoni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0