Lite smått om helgen

Jaa helgen har bjudit på mjölstockning och klassträff. Att tillägga så var dom helt oberoende av varandra.. Mjölkstockningen och klassträffen!

Fick in till amningsmot. igår innan vi skulle på Tommys klassträff. Hade så skrämmande ont och det kom blod när jag försökte pumpa ut. Det vägrade komma mjölk utan bara blod.
AJAJAJ
Försökte amma lillen på det bröstet men skrek rakt ut i fredagsnatt. Tårarna sprutade och var berädd att ge upp amningen och gå över på NAN. Men jag vill ju fortsätta amma så sista utvägen var att ringa amningsmot. igår och hon sa till mig att komma dit så skulle hon titta på det.
Så dom tog en odling och sen så gav hon mig akupunktur!
VTF tänkte jag. MEN det hjälpte. Fick pumpa med elektriska pumpen dom har och kunde få bort nästan HELA mjölkstockningen. SÅN lättnad.
Tur köpte Tommy en ny pump till mig i veckan, marknadens bästa! Dyr va den men den va bra. Medela hete den. man fick en nappflaska med Napp som skulle efterlikna moderns bröst så att det inte var så svårt att pendla mellan flaska och tutte! SKIT BRA är den.

Nåväl denna veckan som kommer har att erbjuda ultraljud på hjärtat för lillen den 22/5 (ÄNTLIGEN)

Och sen 25/5 är det läkarbesök på BVC.
 och den 27/5 Blir Alvin 1 månad!!!!!

Tack och hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0