Stora gossen!

Som befarat har jag för mycket mjölk och en glupsk pojke. Men BM sa till mig att köpa miniform, som är mot spädbarnskolik, sedan blir det babymassage, så får vi hoppas det hjälper. Annars blir det mjölkfri diet för mig. Men vi skulle pröva detta först.
Vikten är på 4850! och han är numera 46cm lång :) Och bäst av allt är han knappt märkbart gul längre så gulsoten är snnnaaarrrt borta...:) Nu har han nästa växt ur sina st 50 så nu har jag en del kläder till han då han går i sina 56 kläder! Wiiihooo

Idag får pappa Tommy lite egentid med Alvin såå jag kan sova lite så jag kan vara den glada pigga mamman jag vill vara!

Kärlek och respekt <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0