det gör så ont när hjärtat blöder.

Jag ligger och gråter. Måste få skriva av mig. Mina tankar bara snurrar. Varför ska jag behöva må så här över ditt val? Jag saknar jag hatar jag älskar jag tänker på dig mycket av min tid. Aldrig har jag kunnat ha så många känslor för någon. Någon som jag känner inte vet vem det är. Någon jag knappt minns, men ändå saknar hela tiden. Jag känner mig hela tiden övergiven och kan inte förstå hur man kan lämna folk kvar på denna jorden med så mycket känslor. Alla ska försvinna någon gång. Men att lämna folk kvar på detta sätt lämnar djupare sår än en normal död. Jag fick aldrig lära känna dig. Det känns som alla som var i din närhet kände dig. Men jag, jag minns inget nästan. Hur känns det att sakna något eller någon man inte vet vem det är ? Det känns som jag blivit berövad min del av historia. Du missar allt. Allt jag är stolt över. Allt jag åstadkommit. Allt jag är stolt över. Och ändå är det jag som gråter. Det är inte rättvist. Dessa känslor går över men dom återkommer alltid. Jag önskar att över jag fick ha en pappa och att Alvin och den andra lillen fick ha en morfar. Du finns med alltid. Jag söker inget medlidande jag söker bara svar på tankarna som alltid får snurra i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tänker alltid så här, hade det sett annolunda ut då så hade du kanske aldrig träffat Tommy och fått två små skatter. Vad var det som förde dig till halmstad? Lite tankar du kan tänka på :-)

Förlorade min mor som liten och det du beskriver är precis som jag med tänker.
Det är de starka som får känna på sånt här.... tyvärr... VI är starka! Kram

2012-11-05 @ 11:00:02
Postat av: Tinizs

Ja det är svårt att hantera vissa känslor när dom blir som starkast. Många dagar på året går bra, sen kommer dom när det gör så fruktansvärt ont att man ifrågasätter allt. Vilket man nog behöver. Men önskar man kunde ha allt istället för att bara få delar

2012-11-05 @ 21:52:05
Postat av: ulrika

Kram. Livet är inte alltid lätt

2012-11-15 @ 21:03:03
Postat av: tinizs

Nä, nog bra det för då hade man inte uppskattat dom goda stunderna när dom dyker upp :)

2012-11-15 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0