Så kommer hända

Ja än en gång är jag gravid och än en gång så sviker vänner en. Och nu är det så här kan man inte ha mig nu så behöver man inte det sen heller. Ni som skiter i mig nu kommer inte behöva försöka sen om 6 månader heller. Är otroligt trött och less på detta. Finns dom som funnits och finns där hela tiden eller åtminnstånde hör av sig och gör sig hörda, men sen finns det dom som är tvärtom som jag till och med pratar mindre med och träffar mindre än folk jag knappt känner.
Känner någon sig träffad? Bra ni har 6 månader på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mm blä på de människorna vet precis hur det är, tråkigt

2012-10-08 @ 10:50:38
URL: http://minbebis.com/blogg/mamsan
Postat av: Linnea

VEt exakt vad du menar! Men jag lovar dig, du behöver inte de som snor din energi i onödan. Med din familj och de vänner soom faktiskt betyder något klarar du dig fint på :-) Kram

2012-10-08 @ 11:04:26
Postat av: tinizs

Jo men blir man så tråkig i andras ögon bara för man skaffat familj och inte kan gör allt

2012-10-08 @ 11:57:09
Postat av: ulrika

Tuffa lilla familj! Kram på er, speciellt till fasters lilla ögonsten! Tänk, snart Blir han storebror!

2012-10-08 @ 18:41:22
Postat av: tinizs

Ja det är inte långt till april, mindre än 6 månader ju. Sen blir det ju spännande att se i april om det blir en lilla syster eller lillebror

2012-10-08 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0