Vacc och vägning och mätning mm!

Idag har varit en lång dag. Har varit alldeles slut i kroppen Alvin har hållt låda hela natten för han har varit täppt i näsan och koksaltlösningen har flödat. Men fick ta igen lite sömn i förmiddags när vi la oss brevid pappa. Nej dagen har varit inte den bästa. Vaknade av Alvins skrik, skulle vända mig om och brast ut i skrik själv, jäkla rygg, jobbigt. Folk inser inte hur jobbigt det är, inte bara att ha ont i ryggen pga diskbrocken utan även att ha haft detta sen jag var 18 år, 6 st diskbrock, 2 opererade vilket inte har hjälp. Förr ihop i tårar i morse att inte kunna bära sitt barn när det är som värst. Att leva med detta resten av sitt liv. JA JAG får tycka synd om mig själv, brukar inte klaga för andra, Tommy som får ta det men jag har fruktansvärt ont emellan åt och Tommy kommer i kläm. Ja jag ska ha ett barn till, mitt val bla pga detta har jag gjort detta valet då jag vet hur ont jag hade när jag väntade Alvin kunde inte gå i slutet och jag har minst lika ont med denna om inte ännu mer, MEN sen kan jag fokusera på vikten och inte att skaffa familj, vikten och jobb. Sen har jag gjort detta, sen slipper jag lida igen. Och denna gången vet jag innan jag kommer in till förlossningen att jag inte kan få Ryggmärgs bedövning.

Nåväl nog om mig och till något roligare. Alvins har växt.
Gossen:
Väger: 8770
Längd: 71,0
Huvudomf: 45,4

Stora älskade Gosse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0