40+2

Ingenting har hänt. Inte mer än att jag är otroligt trött, men inte kan sova. Alvin sover väldigt dåligt just nu på natten, i morse 04 tiden fick jag in och leta upp hans napp som hamnat under hans säng. Jaa det är lätt att lägga sig på golvet och sträcka på sig för att få tag på den under sängen ;-)

Nää nu vill jag ha ut bebisen. Men inget jag kan bestämma trodde dock för att denna är så livlig att jag skulle få föda tidigt. Men dagarna tickar på.

Nä snart är det helg. Tommy jobbar i natt med sen har han pappa ledigt hela nästa vecka. Idag ska jag till MVC, sen ska vi handla till kalaset. Har bebis inte kommit till lördag så blir det att grilla med Alvins lille kompis Arvid och hans goa föräldrar.

Näää nu kolla nyhetsmorgon, och skaffa in lite morgonkaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0