Färska minnen

Idag är det 10 år sen.
10 år sen min bror och hans fru förlorade sin son i plötsligspädbarnsdöd. Jag minns det som om det vore igår, jag trodde min mamma skojade när hon kom in och skrek att Tim är död. Att möta upp min bror på Lunds universitetssjukhus blev allt så fruktansvärt verkligt! Tror aldrig jag hade sett honom gråta förut.
Att sedan mötas av synen av hans fru som sitter med sitt barn i famnen kommer aldrig försvinna ur mitt minne. "filmen" har spelats upp många gånger i mitt huvud. Är som jag är där varje gång. Dom fick göra det inga föräldrar någonsin ska behöva göra. Begrava sitt barn. Snabbt kommen snabbt förlorad. Kärlek till mamma, pappa och brödrarna till Tim på 10 års dagen. <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh :'(

2013-04-08 @ 14:35:34
URL: http://nattstad.se/TeamCaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0