Ullared.

Ja idag hamnade vi i Ullared. Men det va på Tommys begäran, jag bad om Ikea, men när vi kom till avfartern så åkte Tommy åt andra hållet för han ville till Ullared. Inte mig emot. Där hittade vi endel som vi behövde. Jag struntade att gå bland kläderna för jag vet hur dyrt det hade blivit annars hahaa.
Hittade Alvins födelsedagspresent där med som han ska få utöver pengarna på banken som vi sparar varje månad och högtider.
Det är en sån låda där man ska stoppa formanpassade klossar genom locket.
Sen fick han lite sandleksaker som han ska få ha nu i sommar.
Köpte även ett par tossar till liten, och en mitt första år bok.
Sen köpte vi en whitboard eller hur det stavas, den hade jag till mitt lilla projekt som jag ska skicka ut en bild på.
 
Har ju länge mått både upp och ner, sen en dag hittade jag en text som man kan sätta på väggen. Den passade mig och jag kände verkligen att denna kan jag behöva se varje dag.
Bilden kommer säga mer än tusen ord vad jag behöver se varje dag för att inte trilla i det där stora svarta hålet som kommer allt närmre mig när jag har ont och inte känner att jag kan vara en människa och allra minst en mamma.
Orden tog mig rakt i hjärtat, nu när jag satte upp det så blev det lite snett men det skiter jag i då får man kolla med lite snett huvud. Jag är nöjd med min kreativitet.
 
 
 
Där nere där fotona ska vara ska vi ha en på Alvin till vänster, en på nästa lille till höger och en på dom båda tillsammans i mitten.
Under texten står viktiga datum i vårat liv tillsammans.
Vänster ultraljud med Alvin Höger ultraljud med bebis2.
 
Vad tycker ni?
 
Nä nu ska jag äta lite mer glass, sen ska jag softa framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Såå fin :-) Det behöver du :-) Lite hjälpande ord på vägen.

Svar: Ja den är glädjande att se man kan behöva hjälpande ord när allt känns extra jobbigt
T-One

2013-04-07 @ 17:12:06
URL: http://nattstad.se/teamcaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0