NUSÅ!!!

Nu va det riktigt längesen.
Mattis är redan 7 månader. Jag känner inte riktigt för att dela med mig om allt på facebook. Vill ju inte bli en av dessa "tråkiga" som skriver ut om alla framsteg. Men här inne. Detta är ju mitt.
Allt går framåt. Alvin och Mattis älskar varandra. Mattis avgudar sin storebror. Springer till han (i gåstol) när han ser honom på morgonen. Han är en gosig liten kille som lär sig väldigt snabbt.
Har försökt få Alvin att härma ett lejon med RAAAAAWWW Men slutar med att Alvin och Mattis morrar mot varandra. Alvin vill inte riktigt prata ännu men det kommer mer och mer. Här är det även fullt upp med allt julstök. Har gjort maten till två familjer. Tommys på julafton och min på juldagen.
Väntar på att börja jobba med. Så snart som dom fått ledigt här i min närhet så får jag börja jobba. Ska bli skönt. Man blir ju ganska isolerad med två småttingar. Inte så många som är speciellt intresserade av att umgås med småbarnsmammor. Vet inte riktigt varför men har blivit så. Har ju Emma som sitter i samma sitts och det är tacksamt annars hade det blivit väldigt ensamt. Som tur är så går ju gubbarna himla bra ihop och Arvid och Alvin går ju hur fint som helst ihop. Nä vad mer känner att jag har ett antal kilo att ta mig an med att gå ner. Men prövat det mesta. Läkaren säger att det kan ta över ett år innan jag går ner för att jag har så mycket hormoner i kroppen. Jo jag tackar det har jag nog märkt. Men summan av kademumman så är det ju jag och Tommy som ska vara nöjda med mig och ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0