Tjo

Ja idag har det inte varit så spännande.
Vi fick upp barnens möss och klädershylla. Men sen fick Tommy bråttom då hans arbete ringde och sa att han skulle vara där om 1 timme. Jaja jag överlevde iallafall. Men har varit mycket hängande av Alvin då han har blivit rädd för att bli lämnad ensam. Både i natt och nu hela dagen, så såg framemot att få lite avlastning tills ikväll. Men så blev det inte. Nu ligger gossen och sover och Tommy jobbar och jag njuter av tystnaden.
Har en del som måste fixas innan sängen.
Ska kolla Farmen, sen lyxfällan, sen fixa disken tvätten och ta en dusch.
I morgon ska vi in och hämta den gratis bodyn på kappahl tror jag det var, sen ska alla som är med i Aprilmammor på familjeliv gå och ta en fika, eller alla som kunde, inte så många men ska bli skoj som bara den. Sen får jag handla lite som behövs ha hem. Sen på lördag hälsa på Steffi och sen till mamma och johan och fira dom som fyller år. Sen ska jag bara invänta födseln av bebisen. Nästa vecka blir det MVC....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0