Hjärtat och MVC

Idag fick Alvin och jag höra lillens hjärtljud. 152 fantastiska slag i min. Magen mätte hon med, den ligger fint på kurvan.
Bytte BM då jag inte var nöjd med min förra. Detta känns helt rätt, helt underbar BM. Sicken skillnad det kan vara hur personer passar ihop. Jag brukar inte vara känslig med sånt, men den förra kändes konstigt stelt och fel.
Nästagång får Tommy hänga med, för jag minns med Alvin så tyckte Tommy det var underbart att lyssna på hjärtljudet, en stor bekräftelse för honom så han får offra lite sömn.

Alvin såg riktigt förvånad ut när han hörde det galopperande hjärtat.
Han flörtade med BM och charmade henne enormt. Mitt lilla charmtroll kan få alla att smälta med sitt leende och två vita tänder som putar ut. Kärlek till max för mina pojkar, och så klart lillen i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0