Klaga lite

Måste klaga lite här. Sitter fram och tillbaka. Nu har jag bestämt mig, det blir inga fler barn efter denna. Jag vet att Tommy är nöjd och även jag känner mig nöjd. Har så dåligt samvete att jag är så trött hela tiden att jag inte orkar hela dagen. Jag får dåligt samvete över min båda pojkar, både Alvin och Tommy. Mitt ork i kroppen är lika med noll, otroligt trött, har hemska humörssvägningar och ser själv att jag älskar min lilla Alvin över allt annat och kommer älska nästa med så jag är nöjd med det jag har och kan absolut inte få det bättre. En graviditet till även om så 5 år hade varit bara dumt då jag inte mår bra av att vara gravid. Min rygg är inte byggd för detta, och jag kommer fokusera på familjen, arbete och kroppen sen. Ska ha ett underbart liv med min man och våra barn och njuta av all min tid med detta. Lägga min energi på de som är värt att lägga energi på och lämna det andra åt sidan.

Jag är lyckligt lottad att ha det jag har och även trivas och må bra med det jag har och att jag tar mig tiden att bevara det som finns här och till och med få dåligt samvete över att inte kunna vara tillräckligt med det jag har.

Jag har både underbar familj och underbara vänner, både nya och gamla. Nu ska jag ta en dusch sen se om lilleman är hungrig och ge han lite välling och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0