klingar illa

Mycket som händer runt nu. Jag orkar inte lägga energi på det. Men någonstanns tar det aldrig slut. Blir besviken på andra som väljer sida när det hela är mellan två personer. Varför går man då och väljer sida? Otroligt löjligt att gadda ihop dig mot en person när man inte ens vet vad saker och ting handlar om. Är säker på att personen ifråga är väldigt bra på att dra snyft historier nä jag drar inga snyft historier anser att vuxna människor ska kunna ta saker som vuxna människor. Och helt ärligt så skiter jag snart i facebook för är så otroligt trött på att det ska vara en sida där folk ska komma åt varandra och kommer dom inte åt en där så försöker dom via andra. Det är det som kallas att bli styrd av någon att den kan få personer att göra som dom vill manipulerande..... ja ni lyckas komma åt mig. Kul att trampa på en gravid kvinna? Mycket nöje för er och hoppas ni får ut något av det och får er att känna er toppen! Gäller alla inblandade med denna person som besvärar sig att se till att personen kan fortsätta med sitt trams. Kan tillägga att jag säkert varit styrd någon gång i mitt liv. Men det jag lär mig av det är att aldrig ha andras åsikter som mina egna utan gå efter vad jag själv tycker. Jag dömmer inte folk utifrån andra. Tänk om fler va så raka i ryggen att våga ha egna åsikter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0