5 minuters metoden och MVC

5 Minutersmetoden fungerar på Alvin. Skönt det, Igår fick vi gå in 2 gånger utöver när vi gick. Idag fick jag återvända......... 0 gånger.... Misstänker han va väldigt trött idag, men det funkar iallafall. Gårdagen tog 15 min läggning dagens tog 6 minuter.
Då läste jag även en saga.
Har varit hos MVC idag, men orkar inte skriva ut allt här. Allt var fint med bebisen iallafall. Är ni intresserade av mer information så får ni fråga mig, Tråkigt att alla kan läsa om allt om oss men bara 1 som frågat hur det gått. Kram på dig Emma :-) Vet självklart att det är fler som bryr sig, men många glömmer bort att fråga när dom tar för givet att dom ändå får reda på det här. Var ju och fikade med (blivande mammorna i april/halmstad från familjeliv sajten) Var trevligt, men kände mig en aning gammal när man träffa dom :-D Sa det till Barnmorskan idag då sa hon va kände du dig gammal du som är så ung. TACK :-D Ja tydligen så va det inte så många unga blivande mammor nu i halmstad men jag lyckades träffa dom iallafall, dom flesta var i min ålder sa hon. Ja då behöver jag inte känna att vi började lite sent. Men jo 2 barns mamma när man blir 27 är väl kanske inte så gammalt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart det inte är gammalt :-) Jag är ju med 27 hehe.

2013-03-05 @ 20:34:10
URL: http://nattstad.se/TeamCaz
Postat av: tinizs

Hehe nä Lotta men har du inte tänkt på alla småttingar med barnvagnar ;-)

2013-03-05 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0