Påskägg?

Ja jag trodde vi skulle få ett påskägg i familjen, men så blev inte fallet.
Väntar väntar väntar. Vill ju ha bebisen här nu, så man kan njuta riktigt av det fina vädret. Promenad och inte känna sig som en stor stor strandadval. Men så blev det inte. Nåväl Alvin sov borta Ons-tors, Faster Ulrika passade honom en dag under besöket här i sverige. Fredags var jag och Alvin och firade och lämnade paket till födelsedagsbarnen, Bella hade fyllt år och Cevin fyller år nästa vecka.I lördags va vi och åt påskmat hos Tommys mamma och pappa.
 
Mannen min har varit ledig torsdag fredag lördag söndag men börjar jobba i morgon.
I dag ska vi spela bingolotto, sen blir det att bara ta det lungt och njuta.
 
Nä vad mer. På tisdag går jag in i v38+0 DVS v39 i morgon är det bara 14 dagar till beräknad födsel.
Nä har faktist inte så mycket mer intressant att skriva.
 
Får väl hoppas att min bm på mvc svarar på tisdag i stället, hon skulle ringa upp mig i torsdags, men fick inget samtal, börjar ju bli lite tajt om tid och jag behöver läkartid så jag kan få hjälp med att bestämma smärtlindring till förlossningen då jag inte kan ta någon EDA.
 
Hoppas ni alla haft en bra påsk för det har vi.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bebis bebis kom ut nu :-)

Svar: Jaaa nu får den komma, är taggad och redo för förlossning nu!
T-One

2013-03-31 @ 20:38:23
URL: http://nattstad.se/TeamCaz
Postat av: Sandra

Hihi vi sitter också och spelar, hörde att du också vann. Blev ni rika?

Svar: Jaa jag blir jätte rik hoppas jag nästa gång för jag vann en ny lott ;-) Ni då?
T-One

2013-03-31 @ 21:31:57
URL: http://minbebis.com/blogg/mamsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0