Lugnet före stormen

Lilleman har sina perioder på kvällen då han bara skriker skriker skriker och skriker. Började med sempersmagdroppar för att det förhoppningsvis ska hjälpa mot magknipen, vill inte ha en till med kolik. Idag har varit extremt känns det som. Men är nog bara för att Tommy inte varit hemma nu på kvällen så jag fick ta Alvins läggning och Lilleman ville inte annat än skrika. Så hur hemskt det än känns så fick jag låta han skrika i vagnen och Gå upp och lägga en mycket trött Alvin. Känns som Alvin blir väldigt bortglömd. Hinner ju knappt någonting när jag har en herre som hela sin vakna tid vill var i famnen på någon av oss. Samtidigt som Alvin kommit i någon sorts trotts! På natten är det lungt eller ja någolunda lungt. Men från 15-16 tiden fram till 20 så är det oftast en galande liten herre. Oftast kan Tommy honom och jag ägna mig åt Alvin eller tvärtom. Men blir ju svårt när man är ensam nu.
Nåväl vet att det är övergående.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sån var Liam i början med. O är väl mer eller mindre fortfarande. Bara det att han hade kolik tills han var tre månader. Sen kom rs viruset i samma veva. När han blev frisk där började tänderna komma :-D Så det har aldrig varit lugnt. Men man vänjer ju sig ;-)
O förhoppningsvis blir det lugnt efter tänderna kommit ;-)
Hoppas det vänder för er så du orkar med allt.
Det är i te lätt alltid men en sån stark tjej som du så fixar du det ;-)

Svar: Nä det är ju det. Men skriket tar ju hål i huvudet på en. Alvin hade med kolik och även nu Mattis men vet ju att det är övergående. Ja jag tycker båda skulle få ta ut föräldraledigt i ett år samtidigt hade varit mycket lättare ;-D Tur dom är söta så man i allafall har något att titta på när dom skriker som mest... PUUH
T-One

2013-05-15 @ 21:38:02
URL: http://nattstad.se/TeamCaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0