nedräkning

Ja snart är det dax mindre än 40 dagar.
Just nu längtar jag för värken kommer varjedag nu flera gånger om dagen. Lever på värktabletter. Foglossning i all ära men att ha det både i svanken och mest i blygbenet är ju helt galet. Nu har jag rört mig för mycket och det slutar med att jag inte kan lyfta benen när jag går för det gör så fruktansvärt ont i blygbenet då. Så kan lyfta benen ett par cm upp så jag kan flytta fötterna. Sover inte mycket och blir gnällig och grinig på Tommy framförallt som får allt över sig och när dagen är slut för barnen är även jag helt slut även fast Tommy tar typ allt med dom. Nä nu va det min tur att gnälla här på cyberspace. Vet ni vad. Än mer skrämmande är att det bara är ett par vänner som vet detta för resten bryr sig inte om att fråga eller träffa en längre. Får väl säga som det är att ni som finns där är guldvärda även er som ger mig lite energi när det är som gråast.

Kommentarer
Postat av: Lotta

:-( så tråkigt att det är så jobbigt. Jag minns den smärtan med blygdbenet, den är nog värst, när det bränner o smärtar som satan. Usch. Men snart är det över. Hoppas att du slipper gå över ;-)
Stort lycka till o kram på dig.

2014-08-27 @ 18:51:25
URL: http://nattstad.se/TeamCaz
Postat av: tinizs

Ja jag har aldrig haft den där innan bara i svanken och det har jag ju med men det är ju ingenting jämnfört med där framme. Fy men det är ju bara att räkna ner nu 😊 vet ju att det kommer alltid vara värt all värk när det väl är över. Gå över tiden räknar jag med när båda dom andra ville envist vara lvar :-D

2014-08-27 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0