Tiden går

33+2 v34. DVS 46 dagar kvar.
Tiden går snabbt. Var hos bm förra veckan.
Bebisen är STOR. Jodå det känner jag och bebis ligger på översta sf linjen. v33 som jag var i då så va måttet 33.
Nåväl ska se nästa gång. BM vill nog inte erkänna att hon troligen har en bebis som är större än hon mätte på ul. Men får väl vara på henne igen om ett TUL. Tungt är det, och bebis trycker mot lunger och revbenen.
 
Men dom andra två är det fint. Dom är busiga och har börjat bråka så in i!!
Dom har alltid varit rätt snälla mot varandra men nu retar dom sig på varandra.
Båda börjar ju dagis den 2 september, så bebis får hålla sig kvar tills dom är inskolade hoppas jag.
 
Sen har vi haft Sandra och Moa här i några dagar. Jag och Sandra blev barnfria och tog oss till ullared och vankade runt som ankor. :-P
 
Sen har vi ju varit hos Barnens farmor och farfar på gotland i en vecka. Där va fint har ju aldrig varit där innan. Vi hittade våra egna guldkorn där som kan behövas ses igen.
 
Fick även träffat barnens nya lilla kusin Jane, dom kom inom här hela fam. falkerup, och hälsade på vägen hem från sthlm. Blev lite grillad korv och pommes i den 5 stjärniga resturangen böket ;-)
 
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Lotta

De sista veckorna kommer gå fort ;-) Tiden rusade iväg när man hade annat att tänka på. När jag väntade Liam gjorde jag inget annat än bara gick o väntade...... o längtade. Nu kan jag knapp fatta att jag en varit gravid :-D Typ storken liksom :-D
Vad gör dom förresten om bebisen är stor? Blir du igångsatt tidigare då eller gör dom snitt?
I vilket fall slutar det med bebis ;-)
Jag kan inte fatta att jag lyckades få ut Jax på 5 kilo 😫

2014-08-20 @ 21:01:27
URL: http://nattstad.se/TeamCaz
Postat av: tinizs

Ja på fredag är det ju redan v35 går skitsnabbt! Jo dom kan sätta igång med förstor bebis men tror tyvärr det kommer krävas en riktigt stor då men kommer begära det om jag går över tiden igen . Ja bebis kommer det garanterat bli. Och denna graviditeten har ju absolut inte varit lika jobbig som med Mattis. Nä fantastiskt vad kroppen kan klara av. Mattis var *bara* 4290g Så mina blir bara större och stöŕre

2014-08-20 @ 21:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0